מעצבי השיער המפורסמים ביותר בצרפת

מעצבי השיער המפורסמים ביותר בצרפת

ישראל פיגא מציג את מעצבי השיער המפורסמים ביותר בצרפת

צרפת היא מובילה עולמית בתרבות, ספורט, אופנה וגם בעיצוב שיער, כך מסביר מעצב השיער ישראל פיגא. הנה ריכוז של המספרות הכי הכי בצרפת. הרשימה כוללת את מעצבי השיער המפורסמים שזכו להכרה עולמית.

מעצב השיער ישראל פיגא.

הנה מספר מעצבי שיער מפורסמים בצרפת:

  1. Vidal Sassoon (וידאל ססון): יליד לונדון, ולכן אנגלי למקור, אך פעל רבות בצרפת והשפיע על תחום התספורת בצורה משמעותית. הוא היה יחסית מפורסם בעיקר בתקופת ה-60 ו-70.
  2. Jean Louis David (ז'אן לואי דוד): נחשב לאחד ממעצבי השיער המובילים בצרפת. יסד רשת של סלונים ויצר מספר טכניקות וסגנונות ייחודיים.
  3. Jacques Dessange (ז'אק דסאנג): מעצב שיער צרפתי ידוע, מקים רשת של סלונים בצרפת ובעולם. הוא השפיע על סגנונות שיער רבים והיה חלק מעיצוב השיער בפריז בתקופת ה-50 וה-60. אגב הוא פתח מספרה בישראל באמצעות זכיין מקומי. המספרה פעלה ברחוב בן יהודה בתל אביב לתקופה קצרה יחסית ולאחר מכן היא נסגרה.
  4. Christophe Robin (כריסטוף רובן): מפורסם בעיקר בתחום הצבעים והטיפוח לשיער. הוא ידוע בעיקר בזכות יצירת צבעי שיער טבעיים ובמוצרים לטיפוח השיער.
  5. Philippe Venoux (פיליפ ונוא): מעצב שיער צרפתי שהקדיש את חייו לקרב האמנות בתחום השיער. ידוע בסגנונות וטכניקות מתקדמות.