ישראל פיגא מציג חדשות בעיצוב שיער

ישראל פיגא מציג חדשות בעיצוב שיער

ישראל פיגא מציג: איך להפוך למעצב שיער

מעצב השיער ישראל פיגא מסביר כי קיימים מספר סגנונות וטרנדים בתחום עיצוב השיער. בפוסט זה מסביר פיגא כיצד להפוך למעצב שיער.

עיצוב שיער הוא קריירה יצירתית ומתגמלת מאוד הדורשת מיומנות ויצירתיות כדי לעבוד עם לקוחות ולעזור להם להיראות במיטבם. מעצבי שיער מציעים מגוון שירותים, לרבות גזירה, צביעה, שמפו, עיצוב והמלצה על מוצרים שישמרו על בריאות השיער והקרקפת.

לעתים קרובות הם עובדים בסלונים, אך ניתן למצוא אותם גם במקומות כמו בתי מלון, ספא, ספינות שייט, בתי אבות ובתי ספר ליופי.

בנוסף להצעת תספורות, צבע שיער וטיפולים אחרים, מעצבים רבים עובדים גם עם מאפרים ומעצבי אופנה כדי ליצור מראה להופעות, צילומים ואירועים.

מי שבוחר להמשיך בקריירה בעיצוב שיער צריך להירשם לבית ספר ייעודיבעל הסמכה. אלה כוללים בתוכנית הלימודים שעות תרגול שניתן להשלים באמצעות התלמדות או התמחות בסלון מורשה. שעות התרגול נותנות למעצבים הצעירים  הזדמנות לשכלל את כישוריהם, ללמוד כיצד לפעול לפי נהלי בטיחות ולהתייעץ עם לקוחות.

ישראל פיגא. עיצוב שיער

תוכנית הכשרה טיפוסית למעצב שיער תלמד את היסודות של חיתוך, עיצוב וצביעה. זה גם יכסה את הכלים השונים של המקצוע. יאפשר לרבים לעבוד עם מגוון רחב של טקסטורות שיער. התלמידים לעיצוב שיער, מסביר ישראל פיגא, ייחשפו גם לסגנונות קלאסיים המתבקשים תדיר ולטרנדים מודרניים.

כמעצב שיער מקצועי, עליך להתעדכן בסגנונות ובטכניקות העדכניות ביותר על ידי השתתפות בשיעורים או סמינרים. אלה יכולים להיות מוצעים על ידי הסלון שלך. או על ידי הארגון המקצועי המפקח על הענף שלך.

השתתפות בקורסים אלו חיונית כדי לעמוד בקצב המגמות המשתנות ולהבטיח שאתה מספק ללקוחותיך את רמת השירות הגבוהה ביותר.

חלק חשוב נוסף בעבודה שלך הוא להישאר מעודכן לגבי מוצרים, כלים וטכניקות חדשים. יעזרו לך לספק את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחותיך. לדוגמה, כדאי לדעת כיצד להשתמש נכון במכשירים השונים לעיצוב. כמו כן, עליך להיות בקיא במוצרים הכימיים השונים המשמשים בתעשיית טיפוח השיער. להבין כיצד הם משפיעים על השיער.

כדאי גם להכיר את ארבע צורות עיצוב השיער הבסיסיות: התקדמות, ניגודיות, חילופין ושכבות אחידות.